Geng-Geng

Tuesday, May 4, 2010

Antara@ semalam

Tak banyak aktiviti yg aku wat semalam, n xda satu pun yg menarik. Tp tuk memenuhkan entry, so aku pun merepek jela. sesaje je kot....Semalam banyk je idea tp masa lak xda. so bila sampai pg ni, suma dh ilang lak. so terpaksa la merepek je

Restoran Dulang Kg. baru.....ok la tuk singgah lunch or lepak petang2. Suasana menarik n banyak pilihan makanan. My fren yg rekemen tuk minum n makan2 kt sini. Dok KL dh lama n slalu gak lalu lalang kt situ but xpernah pun nk try .So semalam i decide to try it. Bagi aku akan try pg ngan kengkawan dulu satu tempat tu, xkira la mana pun tempat makan ke, riadah ke, bercuti ke, korek segala rahsia, tanya apa makanan yg sedap2, biasakan diri lu n then bring my family or insan tersayang lak. Ok la not bad tempat ni. Makanan pun ok...brapa byk lak Ok da, heheheheh ramai gak org lepak sini aku tgk. Tp agak panas la, mayb time tu aku g memang cuaca panas kot, mayb malam syok kot lepak..........



view kt restoran tu.....n mayb malam lg menarik kot

Milo Ais tabur....hmmm sedap ooo, rasa milo....mestilakan???

ABC.....DEF.....



Mee goreng......biasa, nampak menarikkan


Isnin malam tu aku dh plan sebenarnya nk kuar ngan insan tersayang tp dia lak yg cancel last minit, katanya ada klas driving. So aku pun pas keja trus la menuju ke rumah. Malam tu adik aku yg baru dpat keta Neo baru, tetiba ajak aku kuar lepak mamak. lapar katanya. Memandangkan aku pun xda plan, aku follow je la. Kami decide nk g lepak NZ Wangsa Maju (atas**) je. Aku memang xrajin nk g kawasan tu. Sesak ngan macam2. Sampai je kat situ, punya la ramai orang, mcm2 gelagat ada, igt nk try NZ yg baru tu, tp parking susah, so g jela yg lame tu.


....hehehe sempat snap pic dlm keta adik aku ni, tgk tu muka dia dgn bangga n kusyuknya drive keta. Yg blakang tu plak sibuk je nk intefrem


so, ni la gambar kt kedai tu, kami lepak luar je. di sebabkan perasaan segan yg teramat time tu, snap pic pun tutup flash, so gambar jd xbrapa cantik. tp not so bad la. Juz xdapat nk snap sign kedai tu je....


Nasi goreng ayam.....not bad but mcm biasa je

7 comments:

Anonymous said...

kirim salam kt adik ea..
wakakaka ~~

Danial Marzuki said...

aik....tetiba jerk
orite...

Anonymous said...

milo taboq tu nmpk sedap wey... (",)

cik3zza said...

milo ais tabur tu mcm menarik jeee..

Danial Marzuki said...

memang best, try la kawan2
tp bila dh last2, dia jd sgt manis lak.

bOwtuck | photography said...

hi, mana menghilang..?? lama x lepak ngan ko ni.

Danial Marzuki said...

wan aku ada je la, korg je lupa kt aku
wah ko skg dh maju, best2 best

Labels

1 2 2009 2010 25 3 82 Vads AFF Suzuki ahad airasia AIz AJL 25 akhirnya Ana antara atas Audit AutoCad Ayoub badminton badmood Ballon d'or bapa baru bas bawah belajar Ben Ashaari bengang berbuka beza birthday blog blogger survey bloglist Blogwalking bola Bola sepak Brem Mall bulatan buli busuk Cameron Highland cemburu cerita Chelsea Cikgu contest cukai cuti cuti raya cuti-cuti Daddy dasyat dia dim dim.sekolah dinner diri sendiri Disember drive driving dslr dulu-dulu edit gambar esok every part of me facebook fakta family farisan friend futsal GA gambar gegar blog haji Hannah Montana Hari Ayah Hari ini Hari raya hilang hitea hujan lebat induksi intiview Ipoh Islam isnin jalan-jalan jam jem Jkr jumaat jumie Jusco kalumpang kanak kapal terbang kawan kawan baik kebakaran kejadian kena kenduri Kepong Kereta Kerja keyboard khamis KL komen korban kursus lapar Latihan Layang-layang lelaki lenka lentang lepak letih lipas luahan luahan hati lucu mahal Main makan makan-makan malam Malaysia mangkuk tingkat marah masalah masjid melaka memandu membazir menang menyampah merdeka Messi mexico Miley Cyrus mimpi MissFyda moody MRR2 nasihat nightmare nolstalgia noltalgia ofis pages panjang papa party pasar malam PD penat pencuri pendapat pengalaman pengorbanan perasaan perempuan persoalan piala piala dunia picnic pilih kasih private puasa public public phone rangkuman raya restoran reunions rumah atok saba sabtu saje-saje sakit salam ramadhan sama SB sebulan sedap sedih segmen selesai semalam sembang seminggu sesak seterika share shift sial sibuk simple site Site Visit Soalan Space speaking subang sukan sungai sungai buloh suprise susah cari syukur tag tahun baru Taman Tanah rata tapak kasut teh tarik teraniaya Terima kasih tgv thomas cup tidak sangka tidur timbal balik tips tmp trouble is a friend tv Tv3 Twilight ucapan Ular update UTM wayang wedding wish world cup WPCM yuna z

Penafian

Ini adalah blog peribadi dan apa yang penulis rasa, alami dan percaya. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak.

Sebarang Print Screen, copy paste terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan dari empunya blog. Sebarang tindakan yang diambil dari maklumat yang ditemukan di dalam blog ini adalah atas risiko sendiri. Penulis juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian yang ditanggung oleh pengunjung semasa menggunakan maklumat dari blog ini.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima Kasih
islandofdim@blogspot.com