Geng-Geng

Tuesday, November 2, 2010

Hari Ini....

Hari ni aku, aku luangkan masa jugak nk update blog ni. Rasanya dh lama sgt kot terbiar. Ramai kot kawan2 tanya asal xupdate dh **keke kununla femes sgt blog ni. Hmm rini xda nk cita pape juz nk merepek byk2.
Hari ni aku rs gembira sangat n mood aku pun berada tahap teratas...hijau2 lg, keke banyak benda yg dh aku wat, hmm masalah yg aku alami sekian lama pun dh mula ok, x diparas bahaya pun, thank kepada yg menyokong n membantu. Banyak benda yang berlaku dalam tempoh kebelakangan ni tp dh xbrapa nk igt nk tulih kt sini, so biar je la. Sebenarnya sejak akhir2 ni aku cuba mendekatkan diri aku kepadaNya, sebab aku tau DIA la satu2 nya tempt aku meminta segala pertolongan n always tempt aku mengharap. N Alhamdullilah everything ok n beransur ok. So kt sini aku nk kongsi la dgn sape2 yg baca ni, percaya la masalah or dugaan yang melanda kita ni sebenarnya ujian kepada kita. N always remember that all the dugaan n masalah yg kita ada semuanya pasti ada jalan, juz kena terus berdoa n berusaha. Percayala sesungguhnya DIA tidak akan menduga kita dengan dugaan yg kita tidak mampu harunginya, tp dgn syarat kita x akan berputus asa. Wah bersyarah lak, keke juz nk kongsi je walaupun aku ni bukan la apa sgt.

Hari ini...aku dh add adik pompuan aku yg sulong kt FB n Blog dia. Selama ni aku cam malas nk amek tau coz sebelum ni ada skit salah faham. Lame jugak xbertegur sapa. Biasa la masing2 darah muda. Kekadang aku ada jugak terpkir, untung diorg sekarang ni, suma papa + mummy dh sediakan, siap boleh kata mewah lg. Kalo zaman aku skolah dulu, masa tu family aku ada skit krisis, pedih woo kalo nk diigt balik, penuh dengan gangguan emosi, kecik ati, marah n kekurangan. Aku hampir hanyut tp alhamdulliah kawan2 yg menyelamtkan aku dengan nasihat suma2. Xda sape yg faham n tau, aku sorang2 masa tu. Bukan pa, juz xnk susahkan papa, dia dh cukup susah time tu. N alhamdulliah, skg ni dh ok xda lg dh mcm2 dulu , harap sgt adik2 aku belajr betul2 n berjaya ngan hidup masing2. Aku ???? pandai2 la, keke tetiba lak wat cite yg kunun2 sedih. Tp xpa, suma tu pengalaman, kan kan.

Hari ini jugak aku dpt tau yg pemilik blog Yana Clyne, telah membongkar beberapa rahsia yg aku xtau selama ni. haha Xda la. Ni sebenarnya blog milik adik aku yg aku crita kt atas ni. nor (nama aku pggil sejak dia kecik), Along dh tolong promote ni, sila la belanja, keke wah dasat gak bahasa2 yg digunakan beliau, xcaya singgah la tgk pa ada. Pic aku pun ada kt c2, masa bila ntah dia amek, ni nk kena dakwa ni, guna pic aku tanpa kebenaran...keke hmm xsangka sbenarnya, adik2 aku dh besar panjang, dh pandai pun luv luv...yg wat aku lg terkejut, adik aku yg form 4 tu pun dh pandai nk luv luv jugak. xpa la pandai2 la korang, dun break my heart sudah...keke btw Yana Clyne thanks for d info, tp xda ke pic awek Sal tu, N angah tu konfom ke still single mingle, try check tgk..keke

Hari ni aku nk upload pic yg xberkenaan pun dengan tajuk2 kt ats ni, sengaja je, baru la nmpak menarik entry ni, sori ye

pic 1 : hah ni la xtiviti masa lapang aku, papa n adik2 aku. Geram la papa still d best. Xtau camna nk kalahkan dia. Tgk adik aku kt atas tu, kemain semangat nk jentik buah. keke

pic 2 : ni la hasil pusing2 kt area KL. Cantik kan. Rasa xnk balik je dok kt sini. Sekarang ni suma guna efek lampu je.
pic 3 : aik tetiba je kan, ni sebenarnya muka tgh lapa, tgh tggu makanan sampai. Ni la salah satu orgnya yg banyak sgt membantu aku ketika susah, thanks sesangat....
Hah amek panjang kemain lg entry hari ni, udah la tu kan. Kang lg panjang xda lak org nk baca.Lagipun suma2 pun cita psal aku. Eh mestila kan, dh blog aku, pe da. Ok la nant ada masa aku update lg ye

1 comment:

Yana Clyne said...

hahaha.. angah tuh ano da cek ckit2.. die lyn je sespe.. no yg tetap agy.. tga nk psgkn die ar ney.. bwahaha.. jhat btol..

Labels

1 2 2009 2010 25 3 82 Vads AFF Suzuki ahad airasia AIz AJL 25 akhirnya Ana antara atas Audit AutoCad Ayoub badminton badmood Ballon d'or bapa baru bas bawah belajar Ben Ashaari bengang berbuka beza birthday blog blogger survey bloglist Blogwalking bola Bola sepak Brem Mall bulatan buli busuk Cameron Highland cemburu cerita Chelsea Cikgu contest cukai cuti cuti raya cuti-cuti Daddy dasyat dia dim dim.sekolah dinner diri sendiri Disember drive driving dslr dulu-dulu edit gambar esok every part of me facebook fakta family farisan friend futsal GA gambar gegar blog haji Hannah Montana Hari Ayah Hari ini Hari raya hilang hitea hujan lebat induksi intiview Ipoh Islam isnin jalan-jalan jam jem Jkr jumaat jumie Jusco kalumpang kanak kapal terbang kawan kawan baik kebakaran kejadian kena kenduri Kepong Kereta Kerja keyboard khamis KL komen korban kursus lapar Latihan Layang-layang lelaki lenka lentang lepak letih lipas luahan luahan hati lucu mahal Main makan makan-makan malam Malaysia mangkuk tingkat marah masalah masjid melaka memandu membazir menang menyampah merdeka Messi mexico Miley Cyrus mimpi MissFyda moody MRR2 nasihat nightmare nolstalgia noltalgia ofis pages panjang papa party pasar malam PD penat pencuri pendapat pengalaman pengorbanan perasaan perempuan persoalan piala piala dunia picnic pilih kasih private puasa public public phone rangkuman raya restoran reunions rumah atok saba sabtu saje-saje sakit salam ramadhan sama SB sebulan sedap sedih segmen selesai semalam sembang seminggu sesak seterika share shift sial sibuk simple site Site Visit Soalan Space speaking subang sukan sungai sungai buloh suprise susah cari syukur tag tahun baru Taman Tanah rata tapak kasut teh tarik teraniaya Terima kasih tgv thomas cup tidak sangka tidur timbal balik tips tmp trouble is a friend tv Tv3 Twilight ucapan Ular update UTM wayang wedding wish world cup WPCM yuna z

Penafian

Ini adalah blog peribadi dan apa yang penulis rasa, alami dan percaya. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri dan tidak mewakili mana-mana pihak.

Sebarang Print Screen, copy paste terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan dari empunya blog. Sebarang tindakan yang diambil dari maklumat yang ditemukan di dalam blog ini adalah atas risiko sendiri. Penulis juga tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kerugian yang ditanggung oleh pengunjung semasa menggunakan maklumat dari blog ini.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal.

Terima Kasih
islandofdim@blogspot.com